Hoe kunnen wij u helpen ?
-
Onze actie
De projecten gefinancierd dankzij de actie, voortgang opvolgen,...
-
Vertrouw mijn apparaat toe
Geaccepteerde smartphones, de stappen te volgen,
verzendkosten,...
-
Opknappen
Het
verschil tussen gebruikt en opgeknapt, het hergebruik van onderdelen,...
Al onze artikelen
- Waarom een samenwerking tussen het Rode Kruis en aSmartWorld ?
- Wie is aSmartWorld ?
- Hoe kan ik bijdragen aan de actie ?
- Welke projecten worden daarmee gefinancierd ?
- Wat gebeurt er met de overige 4 apparaten ?
- Hoe wordt het project gefinancierd ?
- Hoe blijf ik hoogte van de vooruitgang van het project ?
- Hoelang duurt deze actie ?
- Na de revisie aan wie wordt mijn apparaat gegeven ?
- Is er een fysiek plaats om mijn apparaat te laten reviseren ?
- Wat moet ik doen voor ik mijn gsm doneer ?
- Kan ik elke smartphone doneren of moet die van een bepaalde versie zijn ?
- Het scherm / de achterzijde van mijn smartphone is stuk. Kan ik hem toch aan jullie geven ?
- Hoe worden de persoonlijk gegevens op mijn smartphone verwerkt ?
- Moet ik de accessoires (oplader, oortjes...) van de gsm mee opsturen ?
- Moet ik voor de verzending betalen ?
- Kan ik meerdere apparaten opsturen ?
- Kan ik andere elektronische toestellen aan jullie geven ?
- Wat gebeurt er met de smartphones? Hoe volg ik het traject van de smartphone die ik heb gegeven ?
- Wat is het verschil tussen tweedehands aankopen, recycleren en revisie ?
- Worden alle stukken van mijn smartphone hergebruikt ?
- Kan ik ook een tweedehands gsm doneren ?